نیلیانیلیا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

نی نی دومه منو اق بابا

سلام ناز دونه

1396/10/21 14:39
نویسنده : مامان نیلو
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مادر سلام ناز دونه من الان که دارم اولین مطلب شما رو مینویسم ۲۵ سالمه شما دارای یک بردار بزرگ تر به اسم علیرضا هستی که تا موقعی که شما دنیا بیای میشه ۴ ساله ایشالله باهم دوستای خوبی میشین و بابا جون هم ۳۰ساله اش و شما هم ۹هفته ای که به جمع ما پیوستی و مارو خوشحال کردی هفته ای پیش رفتم سنو صدای قلب قشنگتو به مدت ۳ ثانیه گوش دادم جزو زیباترین ۳ ثانیه های عمر ام شد عزیز دلم حس غریبی به من میگه شما دختری همه میگن نه زیاد با خودت نگو ولی من حس میکنم به حال پسرم باشی برای من سلامتیت مهمترین چیز الان از اول بارداری من دچار دیابت شدم انسولین میزنم فدای سرت مادر تو فقط سالم به دنیا بیا و به موقع سختیهای من مهم نیست ناز گلم بدون ما سه تا خیلی دوستداریم منتظر امدنتیم😍😍مواظب خودت باش

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سعيدهسعيده
29 دی 96 19:37
سلام عزیزم انشالله این دوران شیرین وبسلامتی میگذرونی فرشته کوچولوت ومیگیری بغلت❤❤ راستی خوشحال میشم به وب من وپسرم هم سربزنی😍