نیلیانیلیا، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نی نی دومه منو اق بابا

چهار ماه نیم😍😍

1396/12/24 19:50
نویسنده : مامان نیلو
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام انار مامان سلام نفس کوچلو سلام 

دختر نازم خداروشکر ویارم قطع شده روزهای خوبی رو باهم داریم پشت سر میزاریم 😁😁خداروشکر مریضیها تموم شد رفتم سنو همچی نرمال بود رفتم ازمایش غربالگری گفتن ازمایش با سنو نمیخونه دوباره رفتم سنو غربالگری اونم به صورت پیشرفته اقای دکتر مرادی نگاه کرده گفت یک دختر خوب سالم داری همچی نرمال نرمال 

خداروشکر حالت خوبه وقتی گفتن ازمایش سنو نمیخونه و Dnt+ داری رفتم تو نت نوشت بود لوله های عصبی باز دیگه انقدر گریه کردم😢ولی بابا محسن بازم مثل یک کوه پشتم بود تو این شب روزها که حسابی سرش شلوغ همش دلداریم میگفت هیچی نیست حرص الکی نخور خلاصه با رفتن پیش سنوگراف خیال هممون جمع شد خداروشکر که حالت خوبه😍😍ولی خیلی کم تکون میخوری کلا اهل تکون های محکم نیستی برعکس علیرضا که همش در حال لقد پرونی بود شما اروم خانم نشستی و گاهی یک قری میدی من کلی کیف میکنم😍😍دوستت دارم انار کوچلوی من مواظب خودت باش🍑انار نداشتم هلو گذاشتم🤣🤣

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)