نیلیانیلیا، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نی نی دومه منو اق بابا

کلم پیچ من

1397/3/27 23:51
نویسنده : مامان نیلو
334 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم داریم باهم هفته ۳۲ رو تموم میکنیم وارد ۳۳ میشیم دخترم قرار این ماه برم سنو گرافی ببینمت از هفته ۲۴ ندیدمت دلم برات تنگ شده خیلی هرروز خیلی قشنگ شیرین تکون میخوری من حرکاتت کیف میکنم علیرضا جون هرروز میاد میگه کی خواخر جون میاد ناف تو باز کن مامان بیاد بیرون دیگه ولی من میگم صبر کن پسرم چیزی نمونده با اینکه صبر خودمم تموم شده ولی ما میتونیم برای اینکه شمارو سالم حوشگل تپل کنارمون ببینم صبر کنیم 

داداشی خیلی منتظرت ولی به موقع بیا

دوستدارت مامان اق بابا

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 0:24
انشالله این چند هفته هم به خوبی طی می شه.گل
مامانمامان
28 خرداد 97 7:17
انشاالله
sarasara
1 تیر 97 16:42
ای جون زود بیا دیگه داداشی منتظرته